• Acasă
  • Despre noi
    • Documente
    • Biroul de Conducere
  • Studenți de performanță
  • Alumni
    • Generația 1.0 (2013-2014)
    • Generația 2.0 (2014-2015)
    • Generația 3.0 (2015-2016)
    • Generația 4.0 (2016-2017)
    • Generația 5.0 (2017-2018)
  • Admitere 2019
  • Evenimente
  • Activități
    • Incubatorul de proiecte
    • Diseminare rezultate
    • Caravana
    • Conferințe
    • Workshopuri
    • Progress report
    • Activități pro societate & voluntariat
    • Absolvire
      • Generația 3.0
      • Generația 4.0
  • Contact
  • Română
  • English
  • Magyar
Ligia ANDREI

Ligia ANDREI

cspa2017ubb generatia 3.0

Ligia Maria Andrei (n. la 14 aprilie 1992, Oradea, jud. Bihor) a încheiat cu succes trei ani la nivel licență, la specializarea Publicitate, în cadrul Facultății de Ştiințe Politice, Administrative şi ale  Comunicării, Universitatea ,,Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca. A ales să continue să studieze publicitatea pentru încă doi ani, specializându-se în cadrul programului de masterat aparţinând aceleiaşi facultăți. Activitatea ei academică se verifică prin cele şase burse obținute în perioada de studiu, care i-au susținut acțiunile extracurriculare la care încă participă activ.

Întotdeauna a căutat să se întoarcă înspre comunitate, iar acest lucru s-a realizat prin activităţile de voluntariat în care a fost şi este implicată. În acest sens, în vara anului 2014, împreună cu alţi patru colegi din cadrul UBB, a adus în Cluj-Napoca o subsidiară a Organizaţiei Internaţionale 180 Degrees Consulting, devenind astfel reprezentantul activ al Europei de Est în cea mai mare organizaţie de consultanţă centrată pe mediul universitar din lume. În această organizaţie, ocupă poziţia de Director de Marketing, statut care îi permite să-şi dezvolte abilităţile organizatorice, de leader şi, mai ales, creativitatea. Totodată, de-a lungul perioadei academice, Ligia şi-a folosit oportunităţile oferite pentru a acumula cunoştinţe teoretice şi practice. În acest sens se remarcă implicarea ei în organizarea unor proiecte de impact social, evenimente caritabile sau sociale, precum Atelier de Crăciun, Dăruieşte un zâmbet. Investeşte în copii, Campanie de prevenire a condusului sub influenţa alcoolului în rândul tinerilor.

Cea mai recentă realizare pe latura academică este reprezentată de elaborarea şi redactarea cercetării Conştientul şi inconştientul în luarea deciziei de cumpărare, carte publicată devreme în evoluția ei academică, dar care respectă rigori înalt calitative şi care deschid optimist noile cercetări având la bază neuromarketingul.

Proiectul pe care îl va desfășura în anul universitar 2015-2016 pentru CSPA se numește „Structurile de economie socială – impact și promovare în România” și va fi un proiect de echipă (în colaborare cu Andrievici Loredana, Avram Georgiana, Diamant Andra, Jacotă Claudiu și Vlas George).

Nicoleta ALEXI Loredana ANDRIEVICI

Related Posts

Ioana SCUTELNICU

generatia 3.0

Ioana SCUTELNICU

George-Florin VLAS

generatia 3.0

George-Florin VLAS

Henrietta VADAS

generatia 3.0

Henrietta VADAS

Articole recente

  • TABĂRA UNIVERSITĂȚII BABEȘ-BOLYAI
  • Cross și Fotbal Cupa UBB100
  • Sustenabilitatea peisajelor culturale din România: perspective și provocări
  • Iuliu Maniu, Ilie Lazăr, Corneliu Coposu
  • Cristian Gabriel TURTOI

Categorii

  • 5.0 stud performanta
  • 6.0 Studentii de Performanta
  • Alumni ro
  • Evenimente
  • Fără categorie
  • generatia 2.0
  • generatia 3.0
  • Studenți de performanță
© Colegiul Studențesc de Performanță Academică 2019